Succesvolle Nieuwjaarsborrel 2024

Op vrijdag 12 januari 2024 vond de Nieuwjaarsborrel, de jaarlijkse borrel van VVD Netwerk Eemland, plaats bij De Observant in het centrum van Amersfoort.

Op vrijdag 12 januari 2024 vond de Nieuwjaarsborrel plaats bij De Observant in het centrum van Amersfoort. De jaarlijkse borrel van VVD Netwerk Eemland was zoals gebruikelijk erg gezellig. De aanwezigen bestonden uit een mix van leden, waaronder vertegenwoordigers van de verschillende fracties van de gemeenteraden van Amersfoort, Leusden, Nijkerk en Woudenberg, het bestuur van VVD Netwerk Eemland en meerdere introducees.

Voorzitter Manfred hield een korte toespraak en blikte terug op een bewogen politiek jaar, met zowel verkiezingen voor de Provinciale Staten als voor de Tweede Kamer. Ook vanuit de kernen van Eemland hebben veel leden zich ingezet tijdens de campagne. Mede door deze inzet heeft de VVD zitting in de provinciebesturen van zowel Utrecht als Gelderland. Daarnaast is teruggeblikt op succesvolle ALV's en een gezellige BBQ in de zomer in Leusden.