Schema Opleidingen 2021

Opleiding & Talentmanagement Lokaal Netwerk Eemland

powered by ‘De Haya van Somerenstichting’

In de VVD-Eemland nieuwsbrief van april bent u geïnformeerd over het lokale opleidings- en talentmanagement. Deze richt zich in dit jaar voor de Gemeenteraadsverkiezingen (GR’22) voornamelijk op het scouten en het trainen van kandidaten voor de gemeenteraad en campagneteams.

Na een periode van louter onlinetrainingen organiseert het VVD-netwerk Eemland acht fysieke bijeenkomsten in hotel ‘Ampt van Nijkerk’. Iedere 2e zaterdag van de maand start een training om 09:00 en wordt afgesloten met een heerlijke gezamenlijke lunch. Om het VVD-netwerk te versterken sluiten tijdens deze lunch fractieleden uit de vier-kernen aan.

De planning voor deze trainingen is:
11 september   Liberalisme I
09 oktober        Liberalisme II
13 november    Liberalisme III
11 december    Campagne training
08 januari         Debat training
12 februari        Social Media gebruik
26 maart          Presentie technieken
09 april             Gemeenteraadstraining

Via https://mijnvvd.microsoftcrmportals.com/haya-trainingen/ kunt u zich inschrijven voor deze trainingen. De eerste training staan al ‘open’ voor inschrijving, de rest volgt spoedig. Wacht niet te lang met inschrijven, per training is er slechts ruimte voor 25 deelnemers.

Als netwerkbestuur willen wij u stimuleren deel te nemen, of bekenden aan te moedigen deel te nemen, aan trainingen. Deelname aan trainingen verhogen de betrokkenheid bij de VVD en vergroten uw (lokale) netwerk.

Schroom niet om met vragen een mail te sturen naar uw opleidingscoördinator
Arjan van Daalen
vvdeemlandopleidingtraining@gmail.com